Reklamacje

 

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@glsoft.pl lub drogą pocztową na adres Widna Góra 104 L, 83-320 Widna Góra .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Szybowcowa 8A, 80-298 Gdańsk

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.


Zobacz jak dojechać
Kontakt
  • Adres:
    GL-SOFT Sp. z o.o.
  • Widna Góra 104L
  • 83-320 Sulęczyno
  • Województwo Pomorskie
  • Telefon:
    533 456 902
  • E-mail:
    sklep@glsoft.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 - GLSOFT.PL
Projekt strony - netwave.pl
powered by QUICK.CART




Strona korzysta z plików cookies, które są wykorzystywane w celach statystycznych. Ustawienia cookies można modyfikować w opcjach przeglądarki.Korzystanie z witryny oznacza wyrażenie zgody na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami.